Serwis i szkolenia z zakresu DTP i druku

    Dział serwisu i szkoleń prowadzi wszelkie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne instalowanego przez nas sprzętu oraz szkoleniami prowadzonymi przez instruktora druku. Specjalizujemy się w naprawach naświetlarek CtP, CtF, wywoływarek, wdrażaniem do produkcji nowych materiałów i technologii, testami jakościowymi i doradztwem technologicznym z zakresu przygotowalni DTP i druku.

    Otaczamy szczególną opieką naszych klientów, którzy zawierają z nami indywidualne kontrakty serwisowe. Wykonujemy dla naszych klientów kalibracje, linearyzacje i standaryzacje druku. Posiadamy wykształcony zespół pracowników oraz zapewniamy oryginalne części zamienne.


Naprawa i kalibracja naświetlarek

Zapewniamy części zamienne i fachową obsługę w procesie naprawy i kalibracji naświetlarek CtP oraz wywoływarek różnych typów. Dział serwisu i szkoleń pomaga także naszym klientom we wdrożeniach naszych materiałów eksploatacyjnych (płyt offsetowych i Toray Waterless), farb konwencjonalnych, UV i LED UV, chemii w drukarni oraz na bieżąco udzielamy konsultacji z zakresu ich eksploatacji.

    Serwis firmy Akon gwarantuje reakcję na zgłoszenie w ciągu 12h w dni robocze. W tym czasie serwisant lub instruktor druku skontaktuje się z Państwem i dokona wstępnej diagnozy, bądź ewentualnego wytypowania części serwisowych niezbędnych do naprawy. W przypadku koniecznej wizyty serwisanta, umówimy termin i dokonamy naprawy.

Serwis techniczny

   Dzięki zdalnej diagnostyce z wykorzystaniem systemu IntelliSys jesteśmy w stanie reagować niemal natychmiast, rozwiązując większość problemów zgłoszeń. Udostępniamy także kontakt telefoniczny ze specjalistą w ciągu kilku godzin. Gdyby jednak interwencja wymagała wizyty specjalisty, pojawiamy się w najkrótszym możliwym terminie.

    Jako grupa wsparcia technologicznego dla drukarni, pomagamy we wdrożeniu naszych materiałów (płyty offsetowe, odczynniki chemiczne, farby) oraz na bieżąco udzielamy konsultacji z zakresu ich eksploatacji.

    Ponadto oferujemy usługi serwisowe w postaci „Umowy na opiekę serwisową”. Proponujemy kontrakty na przeglądy prewencyjne, części zamienne, wsparcie telefoniczne, specjalne czasy reakcji. Warunki umowy elastycznie adaptujemy do indywidualnych wymogów użytkowników.

    Serwis AKON oraz centralny punkt obsługi klienta i rejestracji zgłoszeń znajduje się w siedzibie firmy w Warszawie.

Zgłoszenia serwisowe

    Jeśli Masz jakiekolwiek problemy z urządzeniem lub chcesz zgłosić konieczność przeprowadzenia przeglądu technicznego, wystarczy się z nami skontaktować! O ile kontrakt serwisowy nie stanowi inaczej, zgłoszenia serwisowe są przyjmowane:

Drogą elektroniczną pod adresem e-mail: serwis@akon.com.pl 

lub telefonicznie:

(22) 632 74 45,  w godzinach pracy

                          8:00 – 16:00, w dni robocze.



UWAGA!  Pamiętaj o podaniu wymaganych informacji do prawidłowego zarejestrowania zgłoszenia serwisowego:

  • nazwa firmy i miejsce instalacji
  • osoba kontaktowa i numer telefonu
  • nazwa urządzenia
  • numer seryjny
  • opis usterki (jeśli to możliwe, z podaniem numeru błędu)
  • typ problemu (całkowicie uniemożliwia pracę, występuje stale, powtarzalnie, sporadycznie)
  • czego dotyczy (hardware, software)



                Serwis firmy AKON jest do Twojej dyspozycji.